Association Sarajevo

Archives de la Lettre dinformation de lAssociation Sarajevo - Fondatrice Mirjana Dizdarevic. Ce site contient les archives pour les années 2002 à 2012 de la Lettre dinformation de lassociation Sarajevo. Recompositions gouvernementales en Serbie et en Bosnie-Herzégovine. Articles les plus récents. Srebrenica Marche internationale. Rapport du Haut-Représentant Valentin Inzko sur la Bosnie-Herzégovine. On a aussi voté en Serbie. Les viols pendant la guerre en Bosnie-Herzégovine. 28 février 2012. Helsi.

OVERVIEW

This domain association-sarajevo.org presently has a traffic classification of zero (the lower the higher page views). We have explored nineteen pages within the web page association-sarajevo.org and found one website referring to association-sarajevo.org. We were able to observe two contacts and locations for association-sarajevo.org to help you contact them. This domain association-sarajevo.org has been online for eight hundred and ninety weeks, twenty-one days, ten hours, and fifty-five minutes.
Locations
Jun 2007

ASSOCIATION-SARAJEVO.ORG RANKINGS

This domain association-sarajevo.org is seeing variant levels of traffic for the whole of the year.
Traffic for association-sarajevo.org

Traffic ranking (by month) for association-sarajevo.org

Traffic ranking by day of the week for association-sarajevo.org

ASSOCIATION-SARAJEVO.ORG HISTORY

This domain association-sarajevo.org was first filed on June 13, 2007. It is currently eight hundred and ninety weeks, twenty-one days, ten hours, and fifty-five minutes young.
June

SITE LENGTH OF LIFE

WHAT DOES ASSOCIATION-SARAJEVO.ORG LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of association-sarajevo.org Mobile Screenshot of association-sarajevo.org Tablet Screenshot of association-sarajevo.org

17, rue de l'Avre

Paris, 75015

Michel Cartereau

Whois Protege / Obfuscated whois

Paris, 75013

ASSOCIATION-SARAJEVO.ORG HOST

We caught that the main root page on association-sarajevo.org took six hundred and nine milliseconds to load. Our parsers could not detect a SSL certificate, so our web crawlers consider association-sarajevo.org not secure.
80.67.172.48

karl.globenet.org
ns6.gandi.net
ns3.globenet.org

SERVER OS

I discovered that this domain is weilding the Apache/2.2.22 (Debian) operating system.

DESCRIPTION

CONTENT

This domain states the following, "Archives de la Lettre dinformation de lAssociation Sarajevo - Fondatrice Mirjana Dizdarevic." We observed that the web page stated " Ce site contient les archives pour les années 2002 à 2012 de la Lettre dinformation de lassociation Sarajevo." It also stated " Recompositions gouvernementales en Serbie et en Bosnie-Herzégovine. Rapport du Haut-Représentant Valentin Inzko sur la Bosnie-Herzégovine. On a aussi voté en Serbie. Les viols pendant la guerre en Bosnie-Herzégovine."

SEEK MORE WEB PAGES

association-sauvabuss blog - sauvergarde de véhicule anciens - Skyrock.com

Avec opiniâtreté, ils ont recherché à travers la France des véhicules typiques. Commencée modestement avec un autobus CHAUSSON de 1950 ayant appartenu à la R.

Association Sauve Adoption chats Paris, parrainage, sauvetage chats abandonnés ou maltraités

Adoption chats, parrainage, sauvetage chats abandonnés ou maltraités. Et le replacement de chats abandonnés ou maltraités.

Association Joseph Sauvy - La Solidarité du Monde Agricole

Par la Mutualité Sociale Agricole des Pyrénées-Orientales et la fédération des Caisses locales des Assurances Mutuelles Agricoles des Pyrénées-Orientales, afin de palier à certaines carences existante sur la prise en charge des personnes fragilisées et en difficultés en milieu rural. Et à tous les stades de la vie.

Luttons contre la sclérodermie ! - Association des Sclérodermiques de France

Le 5ème Congrès Mondial de la sclérodermie aura lieu en France! Du 15 au 17 février 2018.